

חברות צריכות להתייחס לעצמן כאל "מוציאות לאור"
החלוקה המסורתית שהתרגלנו אליה לאורך השנים היא שהטלוויזיה והעיתונות הם הערוצים אשר מספקים לנו מידע ובידור ואילו החברות נכנסות למרחב הזה...
להיות שם ברגע המתאים
החיים שלנו מורכבים מרגעים. רגעים של שמחה, רגעים שבהם אנו מתמודדים עם בעיה כלשהי, רגעים שבהם לא תמיד אנו יודעים מה נכון לעשות, רגעים שבהם...


5 סיבות למה וידאו חייב להיות חלק מתקציב השיווק שלכם ב-2016
משהו שונה קורה בתחום הוידאו השנה. עד לאחרונה, שימוש בסרטוני אנימציה וסרטים ברשת עזר לכם לבלוט ולגרום ללקוחות לדבר עליכם. אבל כעת מתרחש...


סרטונים לשימוש פנים ארגוני בחברה
אנחנו כל הזמן מדברים על וידאו בהקשר של שיווק ומכירות אך וידאו יכול לשמש ככלי תקשורת פנים ארגוני יעיל ביותר. וידאו עוזר לכם ליצור מגע אישי...


כפתור ה-play הוא המניע לפעולה הכי גדול
זו לא עוד אנקדוטה זה המדע של הוידאו שלוכד את תשומת לבו של הצופה או הלקוח. משתמשי האינטרנט אוהבים לצרוך תכני וידאו וזה נראה שזו רק התחלת...


סוגי סרטים בשימוש חברות
לשמחתנו, כיום אנחנו לא צריכים להסביר לחברות את חשיבות השימוש בוידאו, ויותר ויותר חברות עושות בו שימוש. אם בעבר, חברות חשבו רק על סרט...