כפתור ה-play הוא המניע לפעולה הכי גדול
- Limor Russo
- Jan 4, 2016
- 1 min read
זו לא עוד אנקדוטה זה המדע של הוידאו שלוכד את תשומת לבו של הצופה או הלקוח. משתמשי האינטרנט אוהבים לצרוך תכני וידאו וזה נראה שזו רק התחלת המגמה. על פי cisco, וידאו יגדל ל 69% מכלל תעבורת הרשת ב 2017 ול 79% ב 2018.
מחקרים מצאו שבעצם שימוש במילה "וידאו" בשורת הנושא במיילים שאתם שולחים לנמענים שלכם, אתם כבר מגדילים את אחוזי הפתיחה ב- 19%.
כל זאת הביא 52% ממקצועני השיווק העולמיים למסקנה שוידאו הוא התוכן עם הROI הטוב ביותר לחברות.
תוכלו לראות ב infografic הבא שנוצר על ידי HigiQ סיכום נחמד כיצד השיווק בוידאו מוביל ליצירת לידים, מגדיל את החשיפה למוצג ובונה מעורבות של הלקוחות.
אנו מפצירים בלקוחות שלנו לעשות שימוש גדול יותר בוידאו – סרטי הסבר למוצר שלהם, סרטי אנימציה, המלצות של לקוחות, סרטי טיפים ו how to.
וידאו ממשיך למשוך תנועה ולייצר קונים ללקוחות שלנו.



















Comments