להיות שם ברגע המתאים
- לימור רוסו
- Feb 23, 2016
- 1 min read
החיים שלנו מורכבים מרגעים. רגעים של שמחה, רגעים שבהם אנו מתמודדים עם בעיה כלשהי, רגעים שבהם לא תמיד אנו יודעים מה נכון לעשות, רגעים שבהם אנחנו מחפשים מישהו להתייעץ איתו, רגעים שמשהו התקלקל לנו ואנחנו צריכים לקנות משהו חדש, רגעים שאנחנו מחפשים פתרון, רגעים שאנחנו רוצים ללמוד משהו.
בחלק גדול מהרגעים האלו, אנו רוצים תשובה עכשיו ואנו מחפשים אותה ברשת, במובייל, ביוטיוב, באפליקציות.
חברות צריכות לבנות את האסטרטגיה שלהם בוידאו סביב הרגעים האלו ולספק לצרכנים את מה שהם צריכים, על מנת להיות רלבנטים ללקוחות שלהם ברגעים האלו. הרגעים האלו מגדירים מחדש את הדרך בה הצרכנים קונים.
גוגל עשו סיכום של הרגעים האלו:
Comments