top of page

סוגי סרטים בשימוש חברות

  • לימור רוסו
  • Jan 1, 2016
  • 2 min read

לשמחתנו, כיום אנחנו לא צריכים להסביר לחברות את חשיבות השימוש בוידאו, ויותר ויותר חברות עושות בו שימוש. אם בעבר, חברות חשבו רק על סרט תדמית לאתר או על מודעת וידאו, כיום החברות המובילות מרחיבות את השימוש בוידאו לכל אורך המסע שהלקוחות עוברים איתן וכך הן בונות מערכת יחסים טובה יותר עם הלקוחות, נותנות להם ערך לימודי משמעותי בתחומם ומשפרות את שביעות הרצון שלהם.

על פי כל המחקרים והמדדים, הלקוחות שלכם צורכים וידאו. כך הם מחפשים היום עם מי לעבוד, כיצד לפתור בעיות שהם נתקלים בהם וכמו כן צופים להנאה ועניין. כדאי שאלו יהיו הסרטים שלכם שבהם הם צופים.

וידאו משחק תפקיד משמעותי בכל שלבי המשפך בתהליך השיווק והמכירות בין אם זה וידאו שנותן מענה לכאב של הלקוחות, סרטי עדויות של לקוחות מרוצים וסרטי הסבר על המוצר.

על פי מחקרים אחרונים שנעשו לגבי רמת ההצלחה הגדולה והאפקטיביות של סוגי הסרטים השונים, אלו הסרטים שכדאי לכם לעשות:

סרטי עדויות של לקוחות – זו ההוכחה החברתית הכי גדולה. הלקוחות הפוטנציאלים שלכם רוצים לראות את הלקוחות המרוצים שלכם. רוצים לראות שעזרתם ללקוחות כמותם, רוצים לראות מה הערך שנתתם ללקוחות שלכם ומכך להשיק שתוכלו לעזור גם להם. והם מעדיפים לראות מישהו אחר אומר עליכם שאתם טובים.

וידאו המדגים את המוצר/ דמו - הלקוחות שלכם רוצים לדעת איך המוצר שלכם עובד ומהן התועלות הגדולות שהוא יכול להביא להם והם רוצים לדעת את זה מהר. מבלי לקרוא תכנים ארוכים.

סרטי הדגמה של המוצר נותנים לכם את האפשרות להחשף לכמות גדולה של לקוחות מבלי להסביר לכל אחד מהם בנפרד מה אתם עושים. להבליט את הדברים הייחודיים במוצר או בשרות שלכם ולהלהיב את הלקוחות.

יש לכם את האפשרות לא רק לספר ללקוחות שלכם שאתם טובים אלא להראות להם למה.

סרטי הסבר והדרכה – סרטי הסבר והדרכה על המוצר או השרות שלכם הפכו למאוד פופלריים. סרטי הסבר רבים נעשים באנימציה העוזרת לפשט מאוד גם דברים מסובכים ולהנגיש אותם לקהל הצופים. ראשית הציגו להם את הבעיה הקיימת ואז איך אתם נותנים מענה לבעיה הזו ומשנים את חייהם לטובה.

סרטי הדרכה לשימוש במוצר לאחר שרכשו אותו מקל מאוד על שרות הלקוחות ומחבר את הלקוחות גם לאחר שרכשו מכם כבר.

ראיונות עם מנהיגי החברה – כאשר הלקוח הפוטנציאלי מתלבט בין שתי חברות שנותנות לו מענה דומה לבעיה שלו, כאן מעניין אותו לראות מי עומד מאחורי החברה, מי הם האנשים שמניעים את התהליכים, דרכי החשיבה שלהם, הנגישות שלהם. וידאו המראה מיהם האנשים מאחורי החברה גורם ללקוח להרגיש שהוא מכיר אתכם ומתאים לו לעשות איתכם עסקים.

Case studies וסקירה של תהליכים – סרטונים המראים תהליכים של העסק, מהבעיה הקיימת אצל הלקוח ועד הפתרון שנתתם לו, סרט המסכם פרוייקט גדול שעשיתם – דרך סרטונים כאלו אתם נותנים את ההוכחה החברתית החזקה של הלקוחות שאתם עובדים איתם ויש לכם הזדמנות להבליט את הייחוד שלכם, החזון שלכם והדרך בה אתם פועלים לעומת המתחרים.

בלוג וידאו – יותר ויותר חברות עוברות מבלוג כתוב לבלוג וידאו. כל סרטון כזה הופך להיות השגריר שלכם בחוץ ומחזיר את הלקוחות אליכם בין אם לצרוך עוד מידע ובין אם לעקוב אחר ההתפתחות שלכם. ככל שהלקוחות נחשפים אליכם יותר עולה רמת ההמרה שלהם לקונים.

ואם אתם מתלבטים מאיזה סוג סרט להתחיל - פשוט תתחילו. וכמובן דברו איתנו.

2

Comments


פוסטים מומלצים
פוסטים אחרונים
חיפוש ע"י תגים
תהיו בקשר
  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • Google Classic
תהיו בקשר
  • Facebook B&W
  • LinkedIn B&W
bottom of page